Treci la conținutul principal
căutare
Noutati

Regulamentul programului de loialitate Cronos Med

De către iulie 17, 2024martie 17th, 2025Niciun comentariu
Regulament Membership Cronos Med
  1. ORGANIZATOR

 

Programul de Loialitate Cronos Med este organizat de Clinica Medical Service S.A, cu sediul în Bacău, Str. 9 MAI, Nr. 32, Bloc 32, Scara A, Etaj P, Ap. 4, Județ Bacău, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J04/1901/1991, cod unic de înregistrare RO 985416, denumită în continuare Organizatorul. În programul de loialitate sunt incluse serviciile eligibile furnizate de Organizator și de societățile afiliate enumerate în Anexa 1, denumire in continuare Parteneri. Lista Partenerilor poate fi modificata unilateral de Organizator.

 

Serviciile și produsele descrise în Anexa 2.

 

Participanții la Programul de Loialitate sunt obligați să respecte termenii și condițiile regulamentului. Regulamentul este disponibil pe site-ul www.conosmed.ro. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament, urmând ca modificările să intre în vigoare după publicarea lor pe site-ul www.cronosmed.ro.

 

  1. DESFĂȘURAREA ȘI DURATA PROGRAMULUI

 

Programul de loialitate este organizat și se desfășoară pe teritoriul României în punctele de lucru ale Organizatorului și ale Partenerilor. Programul de loialitate are durată nedeterminată, cu excepția anumitor campanii periodice. Organizatorul are dreptul să hotărască în orice moment încetarea sau modificarea programului de loialitate, fără acordarea unui preaviz. Înștiințarea referitoare la încetarea programului de loialitate va fi afișată de Organizator pe site-ul www.cronosmed.ro.

 

  1. CONDIȚII DE PARTICIPARE

 

Poate fi membru al programului de loialitate orice persoană fizică care are 18 ani împliniți la data solicitării participării la Programul de Loialitate, în urma efectuării cel puțin a unei tranzacții de achiziție de bunuri/ servicii în orice punct de lucru al Organizatorului/ Partenerului.

 

La programul de loialitate se poate participa prin completarea și semnarea formularului de înscriere, în oricare dintre punctele de lucru ale Organizatorului și ale Partenerilor. Formularul semnat va fi înmânat angajatului Organizatorul/ Partenerului, care va verifica datele și va activa cardul, în cazul completării corecte a formularului.

 

Participantul este obligat să furnizeze toate datele necesare pentru completarea integrală a câmpurilor obligatorii din formular: nume, prenume, data de naștere, sex, telefon mobil, adresa de email și semnătura.

 

Formularul de înscriere nesemnat sau cu date fie incomplete, fie eronate nu este valid, ceea ce atrage după sine imposibilitatea participării la programul de loialitate și neacordarea cardului de loialitate Cronos Med sau retragerea acestuia și anularea calității de participant.

 

  1. CARDUL DE MEMBRU

 

Cardul de membru este proprietatea Organizatorului.

 

Cardul poate fi emis în format fizic sau în format digital, la opțiunea Organizatorului și va putea fi folosit pentru obținerea Beneficiilor prevăzute la art. 5 după trecerea unei perioade de 24 de ore de la emiterea acestuia.

 

Cardul de membru nu este un instrument de plata și nu are asociat un cont de plăți, scopul său fiind acela de evidență a participanților și a beneficiilor acordate în cadrul Programului de Loialitate, pe baza codului digital asociat fiecărui card.

 

Cardul de membru nu este nominal. Cu toate acestea, cardul de membru nu este transmisibil.

 

Organizatorul/ Partenerul are dreptul de a invalida orice card de loialitate după trecerea a 12 luni de la ultima utilizare sau după folosirea cu încălcarea prevederilor prezentului regulament sau a dispoziţiilor legale.

 

Dacă un card de loialitate s-a deteriorat, a fost furat sau pierdut, evenimentul trebuie anunţat la numărul de telefon Cronos Med, 021 9097, în vederea invalidării cardului. Posesorul are dreptul la un nou card de loialitate.

 

Participantul la programul de loialitate este responsabil pentru integritatea cardului și respectarea condițiilor de participare la Programul de Loialitate.

 

  1. BENEFICII ACORDATE

 

Cardul de loialitate Cronos Med valid permite participanților să primească următoarele beneficii, în perioada de derulare a Programului de Loialitate:

 

  1. Discount direct de cel mult 10% (nu mai mult de 500 lei) din prețul serviciilor furnizate de Organizator sau de Parteneri, cu ocazia primei achiziții ulterioare înscrierii în Programul de Loialitate. Beneficiul nu se aplică serviciilor medicale de chirurgie.
  2. Discount direct de cel mult 5% la produsele fizice vândute de Organizator și/ sau Parteneri.
  3. Discount direct de cel mult 20% (nu mai mult de 1.000 lei) la prima achiziție de servicii non-invazive efectuată în săptămâna aniversării posesorului.

Discountul se calculează prin aplicarea procentului asupra prețului de bază al serviciilor sau produselor achiziționate într-o singură tranzacție. Prețul de bază este prețul practicat de Organizator/ Parteneri, inclusiv TVA, fără alte reduceri.

 

Discountul direct prin reducere de preț se aplică serviciilor și produselor cu condiția ca prețul final de vânzare (rezultat în urma discountului acordat) să fie mai mare decat costul de achiziție al produsului, conform reglementărilor legale în vigoare. În cazul în care, cu ocazia aplicării discountului, prețul de vânzare al serviciilor și produselor scade sub sau egalează costul de achiziție, discountul va fi redus în mod corespunzător astfel încât prețul final de vânzare al produselor și/ sau serviciilor să fie mai mare decât costul de achiziție.

 

Discountul direct nu se cumulează cu nicio altă promoție sau reducere în desfășurare la aceleași servicii sau produse, cu excepția cazurilor în care Organizatorul decide în mod expres.

 

  1. UTILIZAREA CARDULUI

 

Pentru utilizarea cardului și acordarea beneficiilor, participantul trebuie să prezinte angajatului Organizatorului/ Partenerului cardul și cartea de identitate. Cardul de membru va fi scanat în vederea acordării beneficiilor disponibile cu ocazia încasării prețului serviciilor/produselor. Participantul se obligă să păstreze cardul în siguranță și să nu îl transfere unor terți sau să permită utilizarea acestuia de către terți.

 

Organizatorul/ Partenerul are dreptul să verifice, pe baza codului electronic asociat cardului, tranzacțiile efectuate cu utilizarea cardului. Organizatorul/ Partenerul are dreptul să rețină și să anuleze orice card utilizat fraudulos. Organizatorul/ Partenerul nu răspunde pentru imposibilitatea acordării beneficiilor ca urmare a nerespectării condițiilor Programului de Loialitate de către Participant.

 

  1. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

Prin semnarea formularului de înscriere, participanții sunt de acord cu prevederile prezentului regulament. Prin semnarea formularului de înscriere, participantul își exprimă consimțământul expres pentru înscrierea datelor cu caracter personal în baza de date a clinicilor Cronos Med și partenerilor, precum și pentru prelucrarea acestor date în scopul acordării de beneficii conform politicii Cronos Med, în scopuri statistice, iar în situația în care și-a dat acordul, și pentru acțiuni de marketing direct, pentru profilare și pentru a primi materiale informative personalizate de la Cronos Med și partenerii din programul de loialitate. Prin aderarea la programul de loialitate, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate pentru comunicări comerciale corelate cu programul de loialitate, pe baza politicilor comerciale ale organizatorului.

 

Organizatorul se obligă să respecte prevederile Regulamentului European 679/2016 privind protecția datelor cu caracter personal pe durata Programului de Loialitate și ulterior. Astfel, organizatorul se angajează să păstreze confidențialitatea datelor personale ale participanților la programul de loialitate și să le utilizeze conform prezentului regulament și legislației în vigoare.

 

Organizatorul prelucrează datele cu caracter personal ale participanților la programul de loialitate în conformitate cu dispozițiile Regulamentului European 679/2016 (GDPR) privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

 

Furnizarea datelor cu caracter personal de către participant este opțională, însă, refuzul oferirii tuturor datelor cu caracter personal solicitate în scopul înscrierii în programul de loialitate duce la imposibilitatea accesării beneficiilor programului de loialitate.

 

Organizatorul va prelucra numele, prenumele, seria cardului și istoricul achizițiilor, în vederea analizării tranzacțiilor care pot avea un caracter fraudulos, în temeiul interesului legitim al organizatorului.

 

Organizatorul va prelucra numele și prenumele, seria cardului, istoricul de cumpărături, locația în care a fost utilizat cardul, numărul de telefon, adresa de e-mail, în baza interesului său legitim de a îmbunătăți calitatea serviciilor oferite.

 

Datele cu caracter personal ale participanților înrolați în programul de loialitate vor fi prelucrate timp de 12 luni de la data ultimei utilizări a Cardului de Loialitate sau până la data retragerii consimțământului, oricare dintre acestea intervine mai întâi. Datele cu caracter personal ale participanților înrolați în programul de loialitate vor fi stocate timp de 2 ani de la data invalidării cardului de loialitate sau de la data retragerii consimțământului. În cazul în care, după expirarea duratei stabilite, organizatorul va stabili că are un interes legitim sau o obligație legală de a prelucra în continuare datele cu caracter personal ale participanților în alte scopuri, organizatorul îi va informa în mod corespunzător în acest sens pe aceștia.

 

În contextul prelucrării datelor cu caracter personal ale participanților înrolați în programul de loialitate, aceștia au următoarele drepturi:

 

  • Dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate: participanții au dreptul de a obține confirmarea faptului că datele cu caracter personal sunt sau nu prelucrate și, în caz afirmativ, de a avea acces la tipul de date cu caracter personal și condițiile în care sunt prelucrate, prin adresarea unei cereri în acest sens către organizator.
  • Dreptul de a solicita rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal: participanții au posibilitatea de a solicita, prin adresarea unei cereri în acest sens către organizator, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte, completarea datelor incomplete sau ștergerea datelor cu caracter personal în cazul în care

(i) datele nu mai sunt necesare în scopul inițial (și nu există un nou scop legal),

(ii) temeiul juridic al prelucrării este consimțământul participantului, iar acesta își retrage consimțământul și nu există alt temei legal,

(iii) participantul își exercită dreptul de a se opune, iar organizatorul nu are motive legitime care să prevaleze pentru a continua prelucrarea,

(iv) datele au fost prelucrate ilegal,

(v) ștergerea este necesară pentru conformarea cu legislația europeană sau națională sau

(vi) datele au fost colectate în legatură cu servicii ale societății informaționale oferite copiilor (dacă este cazul), când se aplică cerințe specifice cu privire la consimțământ.

 

  • Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării: participanții au dreptul de a obține restricționarea prelucrării în cazurile în care:

(i) consideră că datele cu caracter personal prelucrate sunt inexacte, pentru o perioadă care să permită organizatorului să verifice exactitatea datelor cu caracter personal;

(ii) prelucrarea este ilegală, însă participantul nu dorește ștergerea datelor sale cu caracter personal, ci restrangerea utilizarii acestor date;

(iii) în cazul în care organizatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopurile menționate mai sus, însă participantul are nevoie de date pentru a constata, exercita sau apăra un drept al său în instanță sau

(iv) participantul s-a opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care organizatorul să verifice dacă temeiurile legitime ale sale prevalează asupra drepturilor participantului.

 

  • Dreptul de a retrage consimțământul cu privire la prelucrare, atunci când prelucrarea are la bază consimțământul, fără însă a afecta legalitatea activităților de prelucrare realizate până în momentul respectiv. Prin retragerea consimțământului cu privire la participarea în programul de loialitate, participantul nu va mai putea accesa beneficiile acordate conform politicii Cronos Med și, ca urmare a retragerii consimțământului, cardul de loialitate va fi invalidat.
  • Dreptul de a se opune cu privire la prelucrarea datelor din motive legate de situația particulară în care se află Participantul, atunci când prelucrarea se întemeiază pe interes legitim, precum și de a se opune, în orice moment, prelucrării datelor în scopuri de marketing direct, inclusiv crearea de profiluri.
  • Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatizată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc Participantul sau îl afectează pe acesta în mod similar într-o manieră semnificativă.
  • Dreptul la portabilitatea datelor, însemnând dreptul de a primi datele cu caracter personal pe care le-a furnizat organizatorului într-o formă structurată, utilizată în mod curent și care poate fi citită automat, precum și dreptul de a transfera respectivele date către un alt operator, în cazul în care prelucrarea are la bază consimțământul sau executarea unui contract și se realizează prin mijloace automate.
  • Dreptul de a depune o plângere la Autoritatea de Protecție a Datelor (ANSPDCP) și dreptul de a se adresa instanțelor de judecată competente.

Drepturile de mai sus pot fi exercitate în orice moment. Pentru exercitarea acestor drepturi, participanții pot trimite o solicitare via e-mail la office@cronosmed.com. În cererea formulată, participantul poate arăta dacă dorește ca informațiile să îi fie comunicate la o anumită adresă, care poate fi și poștă electronică, sau printr-un serviciu de corespondență care să asigure că predarea i se va face numai personal.

 

De asemenea, în cazul în care participantul dorește să își retragă consimțământul acordat cu privire la scopurile de marketing direct, acesta poate utiliza opțiunea „dezabonare” care este inclusă în fiecare comunicare de marketing de tip newsletter.

 

Toate activitățile de prelucrare a datelor cu caracter personal prezentate în acest regulament se referă exclusiv la persoane care au cel puțin 18 ani.

 

  1. REGULAMENTUL OFICIAL

 

Regulamentul este disponibil pentru consultare în mod gratuit oricărui Participant la programul de loialitate în toate clinicile Cronos Med și locațiile partenere, precum și pe site-ul www.cronosmed.ro. Prin participarea la acest program de loialitate, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze termenelor și condițiilor prezentului regulament.

 

Clinica Medical Service S.A

Prin director executiv Dr. Constantin STAN

 

Anexa 1 – Lista Partenerilor

 

  • Chronos Medical Solutions SRL, cu sediul în București Sectorul 1, Strada ARON COTRUS, Nr. 57, CAMERA 2, Scara B, Etaj 2, Ap. B9, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J04/1901/1991, cod unic de înregistrare RO 985416
  • Estetica Team SRL, cu sediul în București Sectorul 1, Strada G-RAL CONSTANTIN COANDA, Nr. 31, Etaj 1, Ap. 1, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/12893/2014, cod unic de înregistrare RO 33771842
  • Skin & Nutrition SRL, cu sediul în București Sectorul 1, Strada ARON COTRUS, Nr. 57, Scara A, Etaj 1, Ap. A3, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J 40/14318/2021, cod unic de înregistrare RO 44766566
  • BIOOTIKA SKIN & NUTRITION SRL, cu sediul în Brașov, Strada Zaharia Stancu, Nr. 8c, Brașov, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J8/2117/07.07 2022, cod unic de înregistrare 46440921
  • Biootika Healthcare SRL, cu sediul în Brașov, Strada Zaharia Stancu, nr. 8C, demisol si parter, bl.7, Județ Brașov, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. ROONRCJ8/3394/2019, cod unic de înregistrare RO 41891300

Anexa 2 – Servicii și Produse Eligibile

 

Toate serviciile și produsele furnizate de Organizator și Parteneri, în limita disponibilității acestora, cu excepțiile prevăzute mai jos.

Servicii care nu sunt eligibile

 

  • Servicii medicale de chirurgie

În situații de excepție, Organizatorul sau Partenerul poate decide unilateral ca anumite Produse/ Servicii nu pot fi incluse în Programul de Loialitate.

Prezentul Regulament a fost publicat în data de 8 august 2022 și actualizat în data de 17 iulie 2024.

Te-ar putea interesa si
ultraviolete tip a cristina safta cronos med
Noutati

Ce sunt ultravioletele de tip A şi cât sunt ele de periculoase?

Medicul Cristina Safta, dermatolog la clinica Cronos Med, explică faptul că nu doar razele ultraviolete...
tip de ten dermatolog cristina safta cronos med
Noutati

Medicul Cristina Safta, despre rutina zilnică de îngrijire a pielii: Dermatologul ne ajută să ne dăm seama ce tip de piele avem

Medicul dermatolog Cristina Safta afirmă că, înainte de a alege produsele folosite pentru rutina zilnică...
microneedling acasa medic safta cronos med
Noutati

Care sunt riscurile folosirii aparatelor de tip microneedling vândute la scară largă

Medicul dermatolog Cristina Safta de la clinica Cronos Med vorbeşte despre folosirea acasă a aparatelor...

Lasă un răspuns

Închideți meniul